Ne yaptım: İstediğim dövmeye karar verdim

Passion of Lovers (en sevdiğim Bauhaus şarkısı) "She had nut painted arms" diye başlıyo. Kendime bi fındık dövmesi yaptırmayı yediremediğimden ordaki "nut"u inşaat malzemesi olan "nut" olarak aldım ve fikir o kadar hoşuma gitti ki dellendim. Fikir hem romantik, hem gotik, hem çok sevdiğim Peter Murphy'ye yönelik bi şey ve hayatımda bi insandan (bi erkekten!) bağımsız şekilde yaptırmayı düşündüğüm ilk dövme fikri.
Dövme yaptırmamın yasal olucağı zamana kadar biraz daha düşünsem ve çabuk yaşlansam iyi olur. Bileğin iç tarafında, çok küçük bi şey düşünüyorum. Büyük ihtimalle sol elin bileğinde, sağa doğru, tam bilek çıkıntısının altında olucak.
İstediğim şekil konusunda baya "vida arkası" (annemle 15 dakikalık düşünme faslından sonra Türkçe'ye öyle çevirebildik, babamın gelip olaya el koymasını istiyorum şu an.) resmi inceledim, sonunda dedim bi manyak bunun dövmesini yaptırmış mıdır ki; ve tataaa! İşte aşağıdaki harika şekil:


Benim için korkunç derecede anlamlı olucak.
Haha, ilerde benim adama da vida dövmesi yaptırırız, aman ne uyumlu oluruz! (İçimdeki "Overly Attached Girlfriend"i susturmak için dalga geçiyorum ama bu fikir hâlâ sevimli geliyo.)

DÜZELTME: "Somun"muş adı. Çocukluğunu inşaatlarda oynayarak, küçük su terazilerinden odasına süsleme yaparak geçirmiş bi müteahhit kızı olarak kıç üstü oturduğumun resmidir. Utandım valla. Ben ki fayans/tuğla döşemeyi bilirim, kaba beton düzlemişliğim vardır, bi "somun" diyemedim. -Bırakın da öliyim yani.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ona somun derler:))

Nihal dedi ki...

oh, hayatımı kurtardın şu an :)
somun. somun. evet. so... mun.

Adsız dedi ki...

somunnnnn nnnnnn unutmaaa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...