Baş dönmesiyle geçen bi günden ne öğrendim?


  • Sırf iş olsun diye uğraştığım bi adamdan bi kadın olarak aldığım puan 6,5/10'muş. E o da haklı tabi, erkekler onları kullanıyo olmamı algılayamıyolar. (Anlamak için şu yazımı okumanız lazım sanırım.)
  • Bazen kendimi köpek dişlerim ve pençelerim varmış gibi hissedebiliyomuşum.
  • Sütyen üreticileri artık nası gerizekalılarsa, dikmeleri gereken yerleri yakarak birleştirip insanın her tarafına batıp çizen, yakılmış plastikten hallice sütyen askıları üretebiliyomuşlar. (Bunu mide bulantısından uyuyamadığım bi gece öğrenmem ne güzel oldu ama, bi de onu sorun.)
  • Eski sevgili "Ben değiştim, gittim diye mızmızlanmayı bırak, bak sana çalmak için yeni sololar yazdım" diyince "Solo! Solooo!" diye bi tepki veriyomuşsunuz. (Aşk başka solo başka yavrum. Güzel bi riff varsa işin içinde, her şey değişir.)
  • Bu blogger "featured content slider" ekleme konusunda tam bi pezeveng. ("g"yle yazdım bak, o derece sinir bozucu.)
  • Babanız ne kadar şeker (az önce "şeker" mi dedim ben?) biri olursa olsun, annenizle evde başbaşa kalında ayrı bi eğlence havası esiyomuş. (bkz. Yüksek sesle 1800lerden kalma İngiliz edebiyatından bi şeyler okuyan anne, "Bay bilmemkins'e olan ilgim artıyordu...", "Sapık kadın, hemen taşınıyo, sonra hemen ilgi arttırıyo..cık cık cık" diye dalga geçen kız, bikaç saniye sonra ana kahramanın erkek olduğu anlaşılınca "peki.." diyip kitabı kapatan anne.)
  • Mide bulantısı, göz kararması, baş dönmesi ve karın ağrısı bi araya gelince pek.. yani. Ölüyorum.
  • Bazen çok saçma şeyler yazabiliyomuşum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...