Günün şarkısı: Pretender


Pretender'ın Cherri Bomb cover'ı, Cherri Bomb'u sevme nedenim olmuştu. (Bıraksalar lead kızı evire çevire döverim, ama o ayrı bi mesele, kişisel manyaklıklarımı bi Foo Fighters şarkısının altında tartışmıycaz. Döverim la o kızı. Bu arada Pretender'ın videosunda şarkıyı söyliyen kız diğil, o şarkıya özel sırf arkada.)

Tamam, sakinleştiğime göre devam edebiliriz...

Pretender'ın hep Cherri Bomb versiyonuyla yetinip (yaklaşık yarım yıldır) Foo Fighters versiyonunu, yani orijinalini dinlememiştim. Dün gece nerden estiyse esti, dedim bi bakıyım...

Başta "şu 13 yaşındaki kız daha iyi söylüyodu" diye düşünür gibi oldum ama bikaç dakika sonra saçmaladığımı anladım tabi. O zamandan beri Foo Fighters versiyonu bağımlılık yapar oldu. Adamların rahatlığına ölürüm ya, boş boş dikilseler bile olurmuş klipte.

Klip demişken, "şu arkadan fışkıran kırmızı sıvı ekipmanları öldürmemiş midir ki?" sorusunu tartışmaya açıyorum. O diğil de, o artıkları zillerden filan silerken neler çekmiştir acaba baterist... Ah baterist baterist...
Bi dakika ben yine bateri fetişliğine başladım di mi?
Foo Fighters'tan konu açılınca bateristlerinden bahseden tek gerizekalı benim heralde. Dave Grohl'a da laf atıyım da ayıp olmasın:
Saçını, hâlini tavrını yerim anaamm!
(Yıllanmış krolar gibi laf atabiliyorum bak. Cidden.)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...