Heycanla bekleştiğim bi günden ne öğrendim?

İstediğim saça bak, benim kuaförün kestiğine bak..
  • Cherri Bomb'un hiçbi şarkısı Cherry Bomb tarafından yazılmamış meğer. (Çok büyük bi hayal kırıklığı. Oraya çıkıp notaları okuyup çalmalarını ve söylemelerini ve bundan başka bi halt yapmıyo olmalarını kaldıramadım ben. - Tamam, besteyi güzel çalmak da bi şeydir; ama şarkılarını kendi bestelemiyen grup mu olur ya?!) Cherri Bomb'la aramdaki aşk-nefret ilişkisi açıklanamaz bi hâl aldı. Kızlarının hepsinden bi nefret duymaya başladım, ama şarkıları da kapatamıyorum. Bu benim tarzım bile diğil!
  • Küçükken tam bi We Can Do It! kadını (o ne demekse artık..) olmayı planlarken şimdi animasyon filmlere ağlar bi insan hâline gelmişim. (Yukarı Bak'ın aşk hikayesi kısmında anneme bi baktım, kimin genlerine sahip olduğumu anladım yani. İkimiz de sorunluyuz heralde.)
  • Tuhaf bi kıskançlığım varmış. ("O"na şans verseler "şu"ndan daha iyi yapardı diye düşünüp "şu"yu kıskanıp sinirlenmekten bahsediyorum.)
  • Bazen sevdiğiniz şeyi etrafınızdaki on insanı onu da beğenmiyoken yapmanız gerekebiliyomuş.
  • Kankamın adından son heceyi çıkartıp yerine "oş" ekliyen bi babam varmış. Yani Yiğit olsa Yiğoş, Eren olsa Eroş, Turgut olsa Tugoş diyicek. İşin tuhafı babam diğil, evdeki herkesin çocuğa bi isim takmış olması.
  • Bana zarar veren birilerini ben affetsem de annem affetmiyomuş. (Yarın çocuğu öldürmesin kadın?)
  • Ben erkekleri kıramıyomuşum. Konuşmak istemediğim biri olsa bile "yazıktır üzülmesin" diyip konuşuyomuşum. (Bu hayatımın hatası. Ciddiyim.)
  • Bazı konularda yeteneğiniz yok diye ağlaşıp durucağınıza diğer insanların yarısında olmıyan diğer yeteneklerinizin üstüne gitseniz dünya daha üretken bi yer olucak.
BANA ŞANS DİLEYİN, yarın güzel ve heycanlı bi gün olucak. (Ayrıca yeni sütyenimi kullanıma açıcam, bu olayın anlam ve önemini açıklıyo sanırım.)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...