Hani ararsanız filan... Ölmedim yani.

Son zamanlarda pek fazla yazamadım. Uğraşmam gereken bi erkek vardı, zaten verebiliceğim tek bahane bu. Birini sevmek (ilişki yaşamak filan demiyorum, sevgili olmak filan da demiyorum farkındaysanız) gerçekten korkunç derecede emek işi, ve moralim de pek yerinde diğildi hani...

Gelicekte de bi süre ortada görülmeyebilirim. Haber vermek istedim. İleride hayatta kalmak istiyosam bunun tek yolu ürünler tasarlamak, ve birinin size bu işi vermesi için önce bi okul filan bitirmeniz gerekiyo, biliyosunuz...

Yarın sabah 6da kalkıp okula gitmem ve kimsenin bi yerini kırmadan dönmem lazım, hani olur ya. (Son günlerde çok kızgınım. Gidip insanlara güzel burun estetikleri armağan edesim var.)

Hadi bi de güzel bi şarkı dinletiyim de arkamdan küfretmeyin.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...