Kafamı The Smiths plağından çıkarmadığım bi günden ne öğrendim?


  • Beni ne darkwave, ne rock 'n roll paklıyomuş; benim ruhumun müziği The Smiths'ten başkası olamazmış.
  • Ömrümde duyduğum en romantik şarkı sözü "And if a double decker bus crashes into us, to die by your side is such a heavenly way to die"mış. (Ve eğer iki katlı bi otobüs bize çarparsa, senin yanında ölmek kutsal bi ölümdür.) Şarkı: There is a light that never goes out.
  • Yaptığınız işleri onaylamıyan bi aileyle hayat zormuş. Örneğin siz Morticia ve Gomez Addams'ın harika bi resmini tuvale yaptığınızda "Sana ne elalemin aşkından, kim bu adam?" diyen anne.
Morticia-Gomez Addams tablom. "Seninle her gün cadılar bayramı."
  • Hangi erkekle ne yaptığınızı sorma hakkını kendinde bulan eski sevgili "Hesap sormam umarım seni üzmüyodur, üzse de sorarım zaten, beni biliyosun" diyebiliyomuş. Ona aitmişim. PEKİ O ZAMAN NEDEN sahip çıkmıyosun bana? Ben orda gözlerim çıkasıya zırlarken orda başka kızlarla sürtmek yerine yanımda olsaydın, olmadıysan da olan oğlanları sorgulayamazsın. (Annemin çocukken aşıladığı "güçlü kadın" hâlâ içimde!)
  • Bazı bloglardaki o "bu post için teşekkür ederiz- ay o sizin güzelliğiniz" tipi muhabbetlerden iğreniyomuşum.
  • Saçım için arada sırada pişmanlık hissetsem de bi yandan çok seksi buluyomuşum. (Daha alışamadım bu kesime.)
  • Odamın "plak dinleme" kısmı gerçekten harikaymış - kendimle gurur duymalardayım bugün.
Çok da umrunuzdaymış gibi açıkladım bak.

iki açıdan plak dinleme yerim (yatağın karşısı)
duvardaki tuvaller (Addams ve 6 tane küçük boyutlu Patti Smith) ; "şarkı sözlü çizim" dediğim şeylerin detayları
VE EVET, tiyatro afişi ve fotoğraflar hariç HEPSİNİ BEN ÇİZDİM, BEN BOYADIM, ben astım, her neyse.

4 yorum:

cem dedi ki...

oda çok karışık, bu post için teşekkürler, harika :)))

yazı tarzı bile aynı nerdeyse, neden yeni bir blog, ki banane :)

Nihal dedi ki...

neden yeni bi blog? ah, eski blogdaki yazılarımın tarzına ve içeriğine artık katlanamadığım için.

Haplo dedi ki...

direk şarkı sözlerine ilişti gözüm, bugün mırıldanıp durdum laboratuvara giderken hep aynı şarkıyı. the smiths ya. :)

Nihal dedi ki...

ben evde pikabın sesini sonuna kadar açıp dinledikten sonra resmen iç organlarımda yankılanıyo "and if a double decker bus.."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...