Günün şarkısı: Ride, Lana Del Rey


Lana şarkıyı Youtube'a düşürür düşürmez fetişisti oldum, en sevdiğim Lana Del Rey şarkısı kategorisinde en sağlam aday ilan ettim şarkıyı.
Videoda kullandığı resim beni verem ediceğe benzese de, bu muhteşem kulaksal orgazmdan hiçbi şey eksiltmiyo...
Lana ne saçmalasa alkışlayıp bokunu çıkarırcasına dinleyip ezberlemişimdir... Her duyduğum yeni şarkısına "işte aşkım bu" muamelesi etmişimdir... Ama Ride o kadar sade ve o hastalıklı melankoliden o kadar uzak ki... Ölümden, beni ağlatmaktan, cenazemi hatırlatmaktan uzak...
Belki de bu yüzden sevdim bu kadar bu şarkıyı.

Bünyenizin güzel ve ağır bi şarkı kaldırabiliceği bi gündeyseniz bu videonun üstündeki üçgene basmazsanız çok şey kaçırıcaksınız.

2 yorum:

düşlem dedi ki...

Lana Del Rey, işte harika ses ve harika kadın :) Facebooktan da takip edince şarkıdan anında haberim oldu, yine büyüleyici..

Nihal dedi ki...

Lana benim küçük kaçamağım... normalde pek bu tür şeyler dinlemem, ama Lana'nın harikalığına, o "düşmeye meyilli" hâline hayır demek imkansız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...