Aptal bi geceden sonra gelen günden ne öğrendim?


  • Kendini tutmayı bilmiyosun Nihal. Öğreniceksin de ne zaman öğreniceksin?!
  • YouTube'un kenarda çıkan önerilerinden Born To Die yazanın üstüne tıkladığım için hiçbi zaman pişman olmıycam. (Bi gotiğin gizli aşkları...)
  • İnsanların "sapıksın!" diyip durduğu kadar varsın, biliyosun di mi? Ne bu libido?
  • Bazı günler hiç yazasım olmuyo, götüm çıka çıka oynaşıyorum klavyeyle.
  • KOM'un Matilda model sütyenleri kadar harika bi şey olamazmış. Verdiğiniz 70 liranın her kuruşuna değiyomuş. (İçimdeki sütyen fetişini bilemezsiniz. Manyak seri katillerin saplantılı düşünceleri gibi bağlılıkla seviyorum sütyenleri - sevmeye değer olanları.)
  • İyi iççamaşırlarının içinde insan kendini yenmeye hazır bi cupcake gibi hissediyomuş.
  • Güleryüzle ve cidden ilgilenerek çalışan satıcılardan bi şeyler almaya bayılıyomuşum. (bkz. "Bunu bi giysen başka sütyen giyemezsin ki zaten.." diyen kadın.)
  • Bi erkek arayıp "Seni düşünüyodum." cümlesini gerisini getirmeden sürekli sürekli söylüyosa o telefonu kapatmak lazımmış, bi saat sonra "Seni düşünüyodum...kucağımda..üstünde..." filan diye saçmalamaya başlıyomuş. (Kimlerle uğraşıyorum lan ben?)
  • Webcam'in videoları ses olmadan kaydetmesine çözüm bulamıycak kadar acizmişim.
  • Ankara'da Pantera plağı bulunuyomuş. (Hani Haggard, Red Lorry Yellow Lorry, Lana Del Rey, Sisters of Mercy, Bauhaus plakları? HANİ?!)
  • Kendi diktiğin şeyi giyip dolaşmak ayrı bi mutlulukmuş.

7 yorum:

düşlem dedi ki...

born to die sevilmez mi :) benim asıl merak ettiğim hareketli resim yani gif. onu nasıl koyuyoruz ki :)

Nihal dedi ki...

herhangi bi yerden (büyük ihtimalle tumblr) bulduğun bi gif resmi, aynı herhangi bi resmi koyar gibi ya url'yle, ya da önce bilgisayarına kaydedip sonra da bilgisayardan yükleyip koyuyosun. hiçbi fazladan çabaya gerek yok.

düşlem dedi ki...

çok teşekkürler bilgin için ama daha önceki denemelerimde hiç de söylediğin gibi olmadı :/

Nihal dedi ki...

bi sorun var galiba, çünkü bütün diğer bloglarımda da o şekilde çıkıyo gif resmi. bazen hareketsiz gibi filan gözüküyo ama sorun oysa sayfayı yenileyince filan düzeliyo, ama resim hiç gözükmüyosa bilmiyorum :(

düşlem dedi ki...

çok çok saol, Nihal ilgin için tekrar deneyeceğim :)
bir de sanki şu "robot olmadığınızı kanıtlayın" olmasa nasıl güzel olurdu :)

Nihal dedi ki...

ah, gözümden kaçmış! o şeyden nefret ettiğim için açtığım bloglarda ilk işim kelime doğrulamasını kapatmak olurdu, bu sefer nasıl unuttum bilmiyorum. bi daha karşına çıkmıycaktır :)

düşlem dedi ki...

görüşmek dileğiyle o halde. hoş kal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...