Anlaşılmadığımı hissettiğim bi günden ne öğrendim?


  • Bazı erkekler onları adam öldürmek yasal hâle gelince vurucağımı söylediğimde ciddiye alıyolarmış. (NE?!)
  • En iyi "ayrıldık ama ben bitirdim" şarkısı Most Likely You Go Your Way And I'll Go Mine'mış.
  • Espri anlayışım insanlarda panik yaratıyomuş.
  • Bazı insanlar imgelemle gerçekliği ayırt edemiyomuş.
  • The Smiths'in Morrissey'inin sahnedeki tavırları sebepsiz yere itici geliyomuş bana. Ki sesine, şarkılarına bayılmama, muhteşem undercutına rağmen.
  • Otu boku hayat memat meselesiymiş gibi gören insanlardan, özellikle o tip erkeklerden gına geliyomuş bana.
  • "Sidecut" dediğimiz şeyi aslında saçınızın bi kısmını kısacık kestirmeden de öyleymiş gibi gösterebiliyomuşsunuz. (Buyrun izleyin.) YANİ ben saçımı boydan boya, 6 yıldan önce asla eşitlenmiycek şekilde boşyere kestirmişim. (Pişman diğilim tamam mı?!)
  • Youtube'daki bazı hatunlar o kadar güzelmiş ki, Laci Green'den aldığım gazla "Ben videolarımı bi ruj bile sürmeden çekicem işte, yaşasın doğal güzelliiik!" diye belirlediğim politikam "Ya aslında bordo rujdan kimse ölmez, çirkin olduğumu düşündüğüm için diğil ki, zaten öyle doğal bi renk olmaz ki..."ye dönüşebiliyomuş.
  • Büyük iletişim sorunlarım varmış ve sebebi insanlarmış. Ben masumum!
  • Kediniz yavaş yavaş gerinerek sizi yatakta kıçınızdan küçük bi yerde oturmaya zorlayıp, sonunda halıya inip acıların kadını pozunda dirsekleriniz acıya acıya bilgisayarınızla uğraşmanıza sebep olabiliyomuş.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...